Room Mate Hotels

Client | Room Mate Hotels (via Cohn&Wolfe)
Description | Openingsfeest vestiging Amsterdam
Category | Brands, Events,

Frame_Single_Line

RMH is een Spaanse hotelketen met vestigingen in twintig landen. De Amsterdamse vestiging is als vlaggenschip gekozen en moest daarom geopend worden met een feest waar heel Amsterdam over zou horen én napraten.

Via PR Bureau Cohn&Wolfe (en in samenwerking met hun familie onderneming reclamebureau Grey Madrid) werd ons gevraagd de productie te verzorgen en 400 influencers uit te nodigen. Aan veertig van hen mochten we een hotelkamer voor twee nachten weggeven. Als tegenprestatie vroegen we hen via social media de gewenste rumour around the brand te genereren door een zinnetje te plaatsen op hun Facebook en Twitter profiel: ‘zaterdag 6 september slaap ik bij Aitana’ . Dit creëerde de gewenste buzz op doordat alle mensen uit hun netwerk zich begonnen af te vragen wie deze Aitana was en waarom ‘iedereen’ opeens bij haar ging logeren.