Bavaria | Taking over the city

Client | Bavaria
Description | Taking over the city of Amsterdam
Category | Brands,

Frame_Single_Line

Voor het oud en nieuw feest Great Balls of Fire (georganiseerd door Lloyd-Acardi) verzorgde The Roadshow een gedeelte van de productie en werd het gevraagd een sponsor te regelen. Het thema van het feest was Rock & Roll en vanuit dit gegeven koppelde we Bavaria aan het feest.

Bavaria had destijds de doelstelling om Amsterdam te veroveren. Hieruit maakte wij de koppeling naar het gegeven dat Rock & Roll destijds de wereld veroverde en lieten zodoende het merk en de muziek tot één beleving samensmelten. Twee maanden lang stuurden we een jeep met zes rock&roll dansers de stad in om diverse huizen, bars en clubs te verassen met een hit&run feestje. Ze stormende naar binnen met boombox en biertjes, gingen 1 nummer helemaal los en verdwenen weer. De apotheose van deze reeks was de dag voor kerst: op een zaterdagmiddag tussen 13:00 – 18:00 uur reden er zes oldtimers met dertig acteurs en dansers door de stad. Ze stopten op alle hotspots met (harde!) rock&roll en biertjes en creëerden overal spontane straatfeesten. Van de Dam tot de Noordermarkt, de 9 straatjes en de Pijp, de Haarlemmer- en Utrechtsestraat, tot de Heinekenbrouwerij aan toe: we took over the city!